fbpx
Tarikan menarik di beberapa destinasi GL Play bakal menyumbang kepada sektor pelancongan negeri Selangor.

Promosi menarik ulang tahun kedua GL Play

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram
Share on linkedin

PETALING JAYA – Gamuda Land melalui penyedia segmen riadahnya, GL Play telah melancarkan kempen GL Play Birthday Bash yang berlangsung sepanjang bulan Julai ini.

Kempen yang diadakan sempena ulang tahun kedua GL Play itu bertujuan untuk memberi penghargaan dan kegembiraan kepada tetamu tempat-tempat tarikan syarikat tersebut.

Pengurus Besar Kanan Riadah dan Hospitaliti, Gamuda Land, Liong Ve Lyn berkata, GL Play sangat berdedikasi untuk memberi keseronokan kepada masyarakat dengan pelbagai tarikan menarik.

“Kempen ini merupakan bukti komitmen kami untuk memberikan pengalaman yang luar biasa kepada tetamu,” katanya dalam kenyataan akhbar baru-baru ini.

Sempena kempen tersebut, GL Play mengadakan pelbagai promosi menarik terutamanya pada hujung minggu di SplashMania Waterpark @ Gamuda Cove, FunPark @ Gamuda Luge Gardens dan Rimba Safari di Paya Indah Discovery Wetlands.

Antara yang menarik, GL Play menawarkan promosi beli satu percuma satu untuk beberapa aktiviti yang ditawarkan di tempat-tempat tarikan syarikat itu sehingga hujung bulan ini.

Sempena kempen itu juga, GL Play kembali dengan tarikan Night Splash di SplashMania Waterpark, penganjuran Pesta Suay Mak Mak Thai di FunPark dan aktiviri Rimba Safari di Paya Indah Wetlands.

Menurut Ve Lyn, kempen tersebut didedikasikan kepada semangat luar biasa pe­ngunjung bukan saja dari Malaysia, malah seluruh dunia.

“Kami meng­alu-alukan lebih daripada dua juta tetamu di tempat tarikan GL Play sejak 2023.

“Ini sekali gus menyumbang kepada sektor pelancongan di Selangor dan Malaysia,” ujarnya.

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

TERKINI