fbpx

Filem pendek beri perubahan besar dalam masyarakat

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram
Share on linkedin
SEBAHAGIAN produksi Kapsul Studio yang mengusahakan filem pendek bersiri Malaysian Like Me.

Iklan Tan Hong Ming yang dibawakan Petronas sempena Hari Kebangsaan antara yang meninggalkan kesan kepada rakyat Malaysia pada tahun 2009. Ia berkisar seorang kanak-kanak lelaki bernama Tang Hong Ming yang menyukai rakannya iaitu Umi Kazrina. Iklan berdurasi 1 minit 24 saat itu berjaya menyampaikan mesej besar mengenai perpaduan rakyat Malaysia berbilang kaum. Pada hari ini, pelbagai idea kreatif dipertontonkan di kaca televisyen dengan hasrat yang sama terutama semasa perayaan untuk meraikan kepelbagaian budaya, bangsa dan agama sebagai satu keluarga Malaysia.…

 

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

TERKINI